2012. április 20., péntek

Sry...

Megint jó sok időre eltűntem :/ akik még olvassák ezt a szerencsétlen blogot, azoktól megint elnézést kérek. Baromi sok dolgom van, és kb. arra nincs időm hogy aludjak -.- csütörtökön zh volt, aminek a felét el is csesztem, szóval reménykedni tudok abban hogy meg lesz a 60% mert nem akarom még egyszer megírni. Mindjárt itt a vizsgaidőszak is, alig maradt pár hetem felkészülni a szigorlatokra. Az egész valami zseniális lesz. Mellette pedig péntekre, pontosabban MÁJT szemináriumra előadást kell csinálnom. Három darab cetlit kellett húzni, és a megadott forrásokból kell valami normálisat összeszedni, ami még nem volna olyan hatalmas nagy dolog DE baromi sok minden van. Tegnap beleolvastam az egyikbe... hogy fogom lerövidíteni, fogalmam sincs. Közben holnap megint csak egyetemen kell rohadnom, mert valami hétfő kerül pótlásra és 8-tól vagyok 8-ig. Eleve azt se tudom, hogy mikor tudok ezen a rohadás előadáson dolgozni normálisan. Nagymamámat is meg kell látogatnom, szerencsére már jobban vagy de a terápia elkerülhetetlen. És mind emellett már most olyan fáradt vagyok (pedig csak reggel van) hogy legszívesebben itt a gép előtt elaludnék. Ezen a héten normálisan aludni se tudtam, a max az olyan 4 óra volt azt hiszem. Szóval bocsi mindenkitől hogy nem igazán jöttek normális bejegyzések.
Viszont kérdésem lenne, hogy szeretnétek-e leírásokat régi játékokról amikkel játszom, ilyen végigjátszás szerű dolgokról, szóval rakok be ilyen szavazó kütyüt, és szavazzatok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése