2012. április 27., péntek

Ez nagyon durva volt 2.0

Végül 3 órát sikerült aludnom. Mindenem fáj :( A májt előadást meg jövőhéten olvasom fel, mert nem kerültem sorra... elvileg minden órán 2 embernek kellene elmondania a mondókáját, de nagyon sokan elhúzták és ma 5 embernek kellett volna...
Visszatérve a tegnapi esetre. Megvizsgáltam a nyomokat és a falon homokot találtam, ami nagy valószínűséggel a szemétláda cipőjéről származik. Teljes a sor, ahhoz hogy feltudjon kapaszkodni, neki kellett futnia, így magyarázható a föld, és az hogy valószínűleg egyedül volt. És értitek, az egész ház teljesen sötét volt mert már mindenki aludt, és csak az enyémben égett egy kis lámpa... annyira idegesít.... és megint nem fogok tudni aludni és hulla fáradt vagyok. Már a végtagjaim is fájnak :S Csináltam képeket a nyomokról, majd frissítek és felrakom őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése