2012. április 10., kedd

Játék: Black and White

Sikerült leszednem!!!!! :D nem hittem volna hogy megtalálom. Ha érdekel titeket itt van a torrent
Emlékszem, milyen régen játszottam vele.... vicces, mert egy rohadt szót sem értettem belőle :D



Amit tudni kell a játékról: stratégiai játék, ahol TEVAGYAZISTEN. Lehetsz jó és rossz, te döntöd el. (Amikor először játszottam rossz voltam mert nem értettem semmit és mindent össze nyomogattam XD borzalmas volt....)



Miután ISTEN vagy tehetsz csodákat pl. meggyógyíthatod az embereidet, tűzgömböt varázsolhatsz stb. A manádat a hit táplálja (ha nem hisznek benned az embereid akkor annyi..) és fontos, hogy amikor a templomodhoz küldöd őket ima miatt NE FELEJTS EL KAJÁT ADNI NEKIK, bizony, mert meghalnak.



Egy másik fontos pont: az állatod. A játék elején 3 állat közül választhatsz: Majom, Tigris, Tehén. A lényeddel is foglalkoznod kell, fontos hogy megtanítsd neki a csodákat mert így tud segíteni az embereiden és jobban fognak hinni benned. Ha lényed rosszat csinál pl. megeszik egy embert, meg kell büntetned. Ha jót cselekszik pl. az eső csodával meglocsolja a növényeidet: dicsérd meg.
Lényedet le is cserélheted: medve, teknős, krokodil, zebra, ló, oroszlán, párduc, birka, farkas, gorilla (Nusi neked ha esetleg játszol majd vele XDXDXD) és stb.
(Amikor először kezdtem bele, tehenem volt. (bátyók nem engedtek mást -.-) Miután gonosz voltam, a tehenem is az lett, vörössé vált és folyton füstölgött. G (bátyó) nagyszerű ötlete: csináljunk belőle zebrát, lehet akkor már nem fog füstölögni. Oké, csináltunk egy zebrát, eredmény: füstölgés -.-)
Most is tehént választottam (régi, szép idők emlékére) de most kedves :D egyébként meg nem egy túl eszes állat.
A második szigeten túl vagyok, és csak másodszorra sikerült -.- első próbálkozásnál jó sok mindent nem tudtam ami miatt a hit nem áradt tovább és nem tudtam az ellenség faluját megszerezni, sőt fordítva sült el a dolog mert az enyémet támadták. Ráadásul az ellenfelem magával vitte a tehenemet és most a fogja -.-

 Most kezdek bele a harmadik szigetbe, remélem minél előbb visszaszerzem a Tehént (akit Tukinak hívnak XD)

Ha többet akartok megtudni a játékról, írjatok!!!
Később lesz még több kép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése