2012. április 23., hétfő

Mint egy idióta shoujo manga....

Jobb lenne ha utálnám. Röviden ennyi.
Most értem  haza és legszívesebben megütném, azért amiért ennyire... nem vesz észre semmit maga körül -.- nem is tudom megfogalmazni. Nem is kellene ide írnom ezt. Csak annyira rossz... és az egész nap annyira rossz volt -.- Filozófia: a tanár épp Schopenhauer és Nietzsche életéről mesélt, semmi olyanról nem volt szó ami még használható is lehetne az életben, pedig tökre vártam ezt az órát mert szeretem a filozófiát és tessék -.- utána RJ, az is nagyon izgalmas volt, azt se tudtam hol tartunk a könyvben, szóval feladtam. Aztán jött MÁHT ami szintén nagyon felpezsdítette az életemet -.- És még az a hülye előadás is MÁJT szemináriumra... a három témából tegnap csak EGYET, megismétlem: csak EGYET tudtam kidolgozni az egész rohadt nap alatt, és még az is sok, szóval rövidíthetem le, aztán meg kitalálja hogy ez meg ez miért nincs benne... Még van kettő. Ma délelőtt elkezdtem a másodikat, és még sehol sem tartok XD. És még a cseresznye a tortán ez az idióta. Úgy felbosszantott. Most így ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése