2012. április 10., kedd

Ez fura.....

Szóval nem kéne itt ülnöm XD igazából közgadaságtanon kellene lennem, csak történt egy kis "baleset". Mindegy, nem ez a lényeg.

Megint hallom -.- vagy már 2 hónapja olyan mintha valaki fölöttem pakolná a dolgokat o.o Ez most így gondolom nem egészen érthető XD Emeletes, kertes házban lakunk és az én szobám lent van, fölöttem pedig M szobája.
Amit hallok: mintha valaki magassarkúban sétálna, aztán néha futást is, meg mintha a szobát rendezgetné M, de tudom hogy nem M csinálja -.- amikor már egy hete mentek ezek a hangok  (kb. hajnali 2kor) , egyik nap megkérdeztem M-et hogy mit művel az éjszaka közepén -.- Mit gondoltok mit válaszolt? XD "semmit? én akkor már alszom o.o"
Nah jó, de akkor mik ezek a hangok??? XD és most is hallom.... (reggel is szokott lenni). Most meg mintha valaki belevert volna a falba mérgében XD

Szóval enniy. Csak gondoltam elmesélem hogy legyen valami azért XD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése