2012. április 26., csütörtök

MÁJT szemináriumra előadás..

Szóval, már az egésztől rosszul vagyok XD. De semmi gond! Csak pozitívan! Annak ellenére hogy a gyomrom görcsben van mert TUDOM jól, hogy teljesen mindegy mit mondok, a tanár biztos hogy bele fog kötni. És még nem is vagyok kész... Még van egy pár órám befejezni. A helyzet az, hogy a lényeget kiírtam (nem volt egyszerű értelmezni főleg az OPTK-t..) és így is 15 oldal lett, és miután 15 percesnek kell lennie az előadásnak, és kb. 6 oldalt mondok el annyi idő alatt, sejthető, hogy ez így nem lesz jó... -.- de amikor az ember kezébe adnak több mint 300 paragrafust (és még 30 oldalt egy könyvből) hogy nesze, rövidítsd le, úgy hogy ha egy dolgot kihagysz az egész értelmetlenné válik, hát nem egyszerű feladat. És a mai nap is rossz volt -.- És írnom kellene ezt a nyamvadékot, de az energiám olyan szinten leszívódott, hogy tényleg csupán a gondolattól, hogy én ezt most megnyissam és elkezdjem olvasni és átírni, hogy valami értelmesnek tűnjön a dolog amiről szólnia kellene, hát egyszerűen fáj a fejem.
A vizsgaidőszak meg mindjárt itt van. Jövőhéten két zh, aztán megint kettő, aztán meg nagyon jó mert jönnek a szigorlatok is, amit főleg nem akarok XD egyébként arra számítottam, hogy majd olyan harmadévben megszórnak velük, de neeeeeeeeeem -.- És ha ezeken nem megyek át, akkor tényleg szívok :/
Szóval gyerekek, azért gondoljatok rám holnap XD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése