2012. április 26., csütörtök

Ez nagyon durva volt

Igen, ez nagyon durva volt, és asszem napokig nem fogok tudni aludni. Pontos idő: 23:51. Csak hogy tiszta legyen mert ez a blogos idő mutató nem egészen jó. Visszatérve. Úgy kb. 10 perccel ezelőtt valaki KONKRÉTAN BENÉZETT AZ ABLAKOMON. Amit tudni kell: az ablakom elég magas, szóval egy ember nem éri fel.... írom itt ezt a szart, és rohangálást hallok az ablak alatt, aztán meg hangos zörgést. Egyértelmű volt hogy a kapcsolóhoz rohantam miután csak a kislámpám ég, és amikor megfordultam egy KURVA ARC nézett be. 1. reakció: kifutottam a szobámból amilyen gyorsan tudtam. 2. reakció: nem nem nem 3. reakció: mindenkit felébresztettem kb. 4. reakció: nem képzeltem be, LÁTTAM. Kedves bátyám:G fokossal a kezében kirohant az utcára amint elmondtam mit láttam, majd 10 perc múlva közölte hogy csak egy srác fehér pólóban sétált le az utcán.
Teljesen kivagyok. Miután már nem egy két ilyen történetet olvastam amiben valaki az ablak mögött állt, gondolhatjátok.... És az a vicc, hogy abban a pillanatban hogy meghallottam a motoszkálást meg a zajt, TUDTAM hogy valaki épp felmászik, és tudtam hogy VALAKIT látni fogok. Még mindig nem hiszem el. Ha az aki benézett olvassa ezt, akkor ezt üzenem neki: INKÁBB A FARKADDAL SZÓRAKOZZ BALFASZ.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése