2012. február 12., vasárnap

üdv!

Bocsi mindenkitől hogy pár napig nem volt semmi :/ Sok dolgom volt.
Először is, megígértem Gnek hogy elmegyek vele ML-be ami nem jött össze, ugyanis fél órával a találkozó előtt lemondtam. Tudom, szemét dolog, és rohadtul bűntudatom van miatta.
Hogy miért mondtam le?: Talán nem volt kedvem? vagy esetleg nem akartam egy olyan helyre menni ami olyan távol van az otthonomtól hogy annál messzebb már nem is lehetne? Vagy esetleg mert nem akartam jéggé fagyni az éjszakában miközben várok a buszra?
Nem, egyik sem az igazi ok a miértre.

Azért mondtam le, mert kaptam egy durva ráolvasást vagy beolvasást vagy mit anyukámtól, (szóval értitek mit akarok mondani) amitől teljesen kiborultam. Órákig ültem egy helyben bőgve. De ha igazán őszinte akarok lenni: azért mondtam le, mert a nagymamám kórházba megy holnap és megműtik mert nagyon beteg. Ma még meglátogattam, amit ő "búcsúzásnak" nevezett.

Egyszerűen nem tartottam helyesnek azt, hogy elmegyek szombaton "bulizni", amikor a nagymamám beteg és hétfőn kórházba megy. Értitek? Nem is tudom hogy eleve hogy gondoltam. A lényeg az, hogy kedves édesanyám világosított fel és akkor értettem meg igazán és fogadtam el a tényt, vagyis azt hogy ez tényleg megtörténik.

És rohadt szarul vagyok.

Hát ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése