2012. február 4., szombat

Buli

No, hát tegnap este voltam Nusival egy bizonyos M2 nevű helyen (rövidítettem XD) abból az okból kifolyólag, hogy F ott rendezte a "szülinapi buliját" amelyre meghívást kaptam. Miután múltkor nem mentem el és F kiakadt egy töpörtyűsnyit miatta, meg egyébként is rám fért valami "lazítás" nevezetű dolog és még nem igen sikeredett ellátogatni arra a helyre, így elmentem Nusival.
Nem véletlenül nem mentem múltkor, ugyanis pontosan az történt amire számítottam és még talán 21 méterrel rosszabb. Azt nem fogom kifejteni hogy mit takar a 21 méter rossz az amúgy is rossz mellett, mert rá gondolni is utálok.
Lényegében azt reméltem, hogy talán tévedni fogok. Hogy talán még sem az fog történni amire gondoltam, mert talán esetleg valami megváltozott egy év után. De hát mindannyian tévedünk. :/
Egy biztos, arra a helyre többet be nem teszem a lábamat, kivéve ha valamilyen nagyon kivételes dologról van szó (pl. jönnek az alienek és az az egyetlen hely a városban ahol van fűtés télen XD).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése