2012. február 16., csütörtök

Csak hogy egyszerűbb legyen az életem

Tegnap kaptam egy levelet neptunon amit most olvastam el, és eléggé felcseszte az agyamat, ugyanis az eájt szeminárium pénteken nem indul a kevés létszám miatt. No, hát tulajdonképpen ezzel nem is lett volna gond, HA 1. TEGNAP OLVASTAM VOLNA EL 2. HA RÓMA SZEMINÁRIUMMAL NEM ÜTKÖZNE
De én a szerencsémről oly híres vagyok, persze hogy most reggel 8-kor kellett elolvasnom, és persze hogy római szemináriummal ütközik, és persze hogy nincs más időpont eájtból, csak a csüt 4 órások amelyek között annyi a különbség hogy más tanár tartja és rómából is csak a reggel 8 órásra van hely, amiről sikeresen lekéstem egy órája. HÚ DE JÓ NAPOM VAN!!!! -.- hogy mi lesz ma akkor? Hát úgy röviden bemegyek rómára, ahonnan rohanok eájtra. Az a vicc, hogy róma 16-tól van 18-ig, eájt pedig 17-18ig. Mondhatom zseniális. Abban reménykedem, hogy talán csak egy fél órát tart rómából a tanár, eájtból pedig késik egy 15 percet XD és akkor talán megtudom csinálni... Ezt még mindig nem hiszem el -.- mindig velem történnek ezek a szarságok, amikor már azt hinné az ember hogy végre elintézte, végre talált mindenhová megfelelő helyet, jön egy üzenet ami teli szájjal a pofádba röhög hogy hát ezt szívtad hahahahahaha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése