2012. február 29., szerda

Buli 2

Hát ez még rosszabb azt hiszem. G meghívott a házibulijába, majd egy pár nappal később közölte hogy az egy bemelegítő dolog lenne és utána Studioba vagy hova a fenébe mennénk. Mondtam hogy jó (akkor még nem tudtam milyen hely).
Ma viszont megkérdeztem Met és G2t is róla (ez egy másik G, azért G2) és a válasz hallatán felül kerekedett rajtam a borzalom. Úgy tűnik hogy ez a hely K és R hely, illetve sznob pasik járnak oda akik Kkat és Reket szednek fel. A KésRek pedig italokra hivatják meg magukat a pasikkal. G2 és M elmondása szerint ezt mindenki tudja, magyarul nem éppen a legcsodálatosabb hely. Ez tipikusan ilyen nekem biztos hogy nem való hely. Az biztos hogy én nem fogok sem Knak sem Rnek kiöltözni.
Nehezebbik része: hogy mondjam meg Gnek. Nem őrültem meg, nem fogok önként részt venni ilyenben. És egyértelmű hogy nem mondhatom le, nem is akarom lemondani mert van kedvem kimozdulni, CSAK NEM ODA. Szóval megpróbálom megkérni hogy menjünk máshová. De ha azt mondja nem, akkor megmondom hogy elmegyek a házibuliba és azzal haza is jövök. Nem tudom elégszer elmondani, ÉN ODA, OLYAN HELYRE BE NEM TESZEM A LÁBAM. Ez ilyen 50000000x rosszabb hely mint a Morrison's 2, ami egyébként is csak azért volt szar mert nem volt megfelelő társaság.
Kívánjatok ezzel kapcsolatban szerencsét, egyébként ha valakinek van valami ötlete, vagy tud valamit erről a helyről (mert most csak arra alapoztam a gondolataimat amit M és G2 mondott) , azt kérem szépen hogy szóljon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése