2012. február 26., vasárnap

Candlemass

Már egy hete követem egy lány történetét Candlemassról. Pénteken kicsit elszomorodtam, mert elhalt az oldalon (http://boards.4chan.org/x/) a dolog de tegnap találtam egy új bejegyzést és most vidámak vagyunk :D Hogy igaz-e vagy sem az amit leír ez a lány mindenki döntse el maga, viszont tényleg megéri elolvasni mert nagyon jó! Miután a "bevezetés" sajnos már nem található meg így nem biztos hogy érteni fogjátok (biztos hogy nem fogjátok) a mostani bejegyzéseket, hozzászólásokat. Szerencsére elmentettem wordbe az egészet :D Szóval ha érdekel titeket a dolog akkor elkezdem lefordítani, de ha nem akkor értelemszerűen nem kezdek bele mert így is baromi sok dolgom van :/ Ezért sem írtam már két napja.
Na de miről szól?
Van ez a lány aki gyerekként sokat látta esténként ezt a Candlemasst (csak úgy ott volt a szobájába), aztán "összebarátkoztak" és elkezdődött a lány kiképzése.
Persze ez korántsem az egész kerek történet :D de így kezdődött az egész. Szóval rakok be ilyen szavazós dolgot, mert valószínűleg úgysem fog senki sem írni hogy "fordítsd le!" vagy "ne fordítsd le csak tedd fel angolul mert az eredeti nyelv még is más!" vagy "mindkettőt!"
Ha nem fog szavazni senki akkor ez van :D De ha gondoljátok akkor írhattok emailt és elküldöm, candlemass@freemail.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése