2012. február 18., szombat

Hello

A tegnapom kicsit zűrös volt :/ Elkéstem első óráról, majd a tanár közölte velünk (Gvel késtem el) hogy nem is ebben a csoportban vagyunk, hanem egy későbbiben... -.- A csoportban ott volt D is, akivel még nem igazán volt alkalmam beszélgetni (nem is tudom miért -.-). Miután a következő óránk csak 2 órával később kezdődött, gondoltam elugrok csincsilla kaját venni. G természetesen Dvel maradt, így egyedül indultam útnak, ami hosszabbnak bizonyult a vártnál. -.- A harmadik helyen azért csak sikerült eledelt venni -.- Szóval meg volt a rohangálás.
Aztán bementem suliba, ahol G már egyedül várt a terem előtt. Pár perc múlva, aztán Gben felmerült, hogy mi van ha most van óránk és nem eggyel később, amire én azt válaszoltam hogy biztos hogy nem, mert 15 órát írtam fel. Pár perc múlva megint megismétlődött ez a beszélgetés. Amikor aztán eljött a 15 óra, már én is kételkedni kezdtem. És amikor már elmúlt 15 óra, de a teremben az óra még zajlott na akkor kezdtem aggódni.
Szerencsére jött egy hölgy, aki kicserélte a terem előtti órarendet, amin sajnos nem az szerepelt, hogy az óránk 14kor kezdődik. -.-
Sajnos még azután is lett volna egy óránk, amire G így nem akart menni, mert már így is ott várt 3 órát és még másfelet nem akart, én meg egyedül nem voltam hajlandó bemenni, így elhúztunk. Később kiderült, hogy azon az órán összesen két ember jelent meg.
Hát így telt el a tegnapom. Totális elcseszettség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése