2012. január 9., hétfő

Sorozat: Misfits

MISFITS
Mostanában kezdtem el nézni ezt a nem túl kedves sorozatot és szerintem elég jó, eddig az első évadon vagyok túl, és a másodikból megnéztem 2 részt. (Fontos megjegyeznem, már csak azért is mert nagyon szeressük a The Horrorst, hogy a hatodik részben hallhatjuk a Primary Colours című számukat.)
Sztori: Van öt gyerek akiket közmunkára ítéltek, és amint takarítják és festegetik a padokat nagy boldogságban, hirtelen a semmiből jön egy vihar, és ezekbe a szerencsétlenekbe pedig jól belecsap a villám, amitől szuper képességeket kapnak.
Ilyenkor jön az hogy "áá már megint egy nyálas tini baromság szuperhős köntösbe rejtve." Elárulok egy titkot: rohadtul NEM AZ. Jómagam is meglepődtem az első rész után. Akik nézték a Hősöket, azoknak ezt nagyon ajánlom, mert egy csöppet sokkal jobbra sikeredett.
Nem mondom meg nektek hogy kinek milyen képessége van, ha érdekel titeket a sorozat, akkor nézzétek bele.


ITTEN lehet feliratosan nézni.
 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése