2012. január 19., csütörtök

Nyafogás és zene

Igen, igen, már megint nyafogni fogok XD Annyira kimerültem hogy arra már nincs is szó. Hogy utoljára mikor éreztem magamat ilyen piszok szarul? Hát úgy kb. 2 hete RJ miatt. Amin jelentem hogy sikeresen átmentem :D Nem tudom hogy említettem-e, de biztos vagyok benne hogy volt róla szó. És most MÁJT miatt vagyok ki. 4 napja tanulok megállás nélkül, és olyan mintha semmit se tudnék, mert olyan baszott nehéz az egész. Nem mondom hogy nehezebb mint RJ, csak más. És ez szóbeli, úgy hogy fokozottan kivagyok. Nem túl sok jót hallottam a népektől. De ezt biztos már leírtam egyszer XD jobban jártam volna ha még szorgalmi időszakban elkezdtem volna a tételeket kidolgozni, de gondoltam ráér, és most tessék, itt szenvedek mint egy idióta barom. XD Csak túl akarok lenni rajta, úgy se fogok átmenni.
Ó, és ami még süti: nincs több időpont meghirdetve :D amik vannak azok mind beteltek. Valaki felhívta a sulit, (neki nem jutott hely) hogy bővítsenek ha lehet, erre azt mondták úgy röviden: így jártál. Szép mi? Érdekes a dolog, mert elvileg biztosítaniuk kellene annyi helyet, hogy azok akik UVre kerülnek mehessenek. Mert elvileg 3 lehetőségünk van összesen.
Fokozottan szükségem van az áldásaitokra, mert majdnem biztos vagyok abban hogy én meg fogok ezen halni. Drukkoljatok nagyon pénteken, és 11 órakor gondoljatok a szenvedőre!
Ó, ami még ennél is aktuálisabb, az a Latin. Na az nem sikerült múltkor, úgy hogy mehetek még egyszer, ami történetesen holnap lesz! Úgy hogy holnap is szorítsatok nagyon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése