2012. január 16., hétfő

Májt és Zene: Sleep Party People

Pénteken lesz az utolsó vizsgám (májt), ami szóbeli lesz. Nem sok jót hallottam a vizsgáról, és majd szétrobbanok az idegtől, kb. annyira mint RJtől.
A szülinapomat pedig nem tanulással töltöttem, túl fáradt voltam hozzá, miután Pénteken mindenfelé kellett rohangálnom. Aztán úgy voltam hogy na majd vasárnap tanulok. Sejthetitek, hogy az sem a terv szerint alakult XD. Gondoltam nem baj, na majd ma! És meg kell hogy mondjam tök jól haladtam addig a pontig, amikor is sikerült 2 szerencsétlen oldalt egy órán át tanulnom. Na ilyenkor vannak a bajok XD Úgy kifulladtam, hogy az agyam ma már képtelen több információt magába szívni.
Terveim az estére: Quake III aztán pedig megnézek egy Malcolm részt és jó8 :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése