2012. január 30., hétfő

Estét :)

0:30 van és holnap viszonylag korán kell kelnem, de egyáltalán nem vagyok álmos. Reggel Gvel találkozom, hogy odaadjam neki a Filó anyagot. 2 órán át másoltam, mert a jegyzeteim harmada egy másik füzetben vannak ami egyszerre szolgál órai füzetnek és "gondolkodós" füzetnek amit nem igen szeretnék odaadni neki. (Olyan lenne mintha az agyamban turkálna o.O) Közben pedig zenét hallgatok a fél fülemmel (az egyik nyomorék fülhallgató úgy döntött hogy inkább felmond). Őszintén szólva ennek se lesz sok értelme amiket ide irogálok mostan, de olyan sok minden jár a fejemben hogy pár dolgot azért mégis csak le akarok írni.

Visszatérve a szalagavatóra.
Valaki tudja hogy az egész felhajtásnak mi értelme van?
Kiadnak a szülők egy rakás pénzt azért, hogy a gyereket megnézzék amint ugrál kettőt, kap egy darab szalagot hogy "jó van tessék" és pápá. A másik hiszti meg a keringő ugyebár. Szokás szerint most is voltak elvetemült lányok, akik úgy gondolták hogy valami elvont "habos" kiállításon vannak (remélem értitek hogy mire gondolok).

Visszatérve a filóra.
Miközben másolgattam Gnek a dolgokat, eszembe jutott az a két lány a suli bejárata előtt akik nagyban és hagosan beszélgettek arról, hogy mennyire utálják a filozófiát, és hogy mekkora egy nagy hülyeség. Nem tudom hogy hogyan lehet a Filozófiát utálni. De most komolyan! Annyi mindenre megtanít, annyi kérdést vet fel. A filozófia segít abban hogy egy kis darabkáját a világnak felfogjuk és megpróbáljuk megérteni.

Visszatérve szalagavatóra.
Csak hirtelen eszembe jutottak a dolgok amiket elcsesztem, és rohadt kínosan érzem magam... Remélem hogy azért Zs nem könyvelt el zakkantnak vagy valami idiótának XD Biztos hogy ismeritek ezt az érzést, amikor elcsesztek valamit és aztán a gondolat, hogy "ezt rohadtul elcsesztem" folyton visszatér és kísért napokon át, rosszabbik esetben évekig, legrosszabb esetben életed végéig.
Ha tehetném visszamennék és egy csomó mindent nem mondtam volna, és egy csomó mindent máshogy tettem volna. ( Nem kell szörnyű dolgokra gondolni, nem lőttem le senkit, nem vágtam le senkinek sem az ujjait és nem is lékeltem meg senkinek sem az agyát.) Csak hülye voltam és ez baromira idegesít.

Azt hiszem ennyi. Remélem hogy azért nem untátok nagyon XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése