2012. január 26., csütörtök

Jó reggelt!

Szép napunk van ma is.
Igazából azt terveztem hogy kilencre bemegyek a suliba aláíratni a rohadt indexet MÁJTból, de nem jött össze XD Felöltöztem, leültem a kis gépem elé és itt ragadtam. Aludtam 5 órát, és nem, nem azért mert egész éjjel tanultam, hanem azért mert filmet néztem XD szerintem mindjárt vége a mai vizsgának (egyébként vizsga elejére kellett volna bemenni) ami jó, mert akkor bemehetnék a végére is aláíratni, csak ott a bibi, hogy szerintem nem érnék oda időben XD szerintetek egy szóbeli ahol 20 ember van, tarthat 2 órán át? Az én csoportomnál nem tudom meddig tartott, nem igazán figyeltem az időt. Van értelme még elindulni? :S
Mondjuk filozófiából 32 ember volt, az tartott 2 és fél órán át.
Holnap is mehetek, csak éppenséggel holnap akkor 8-ra kell mennem (nemzetközit íratni), aztán meg 11-re (Májt)  meg 13-ra (Eájt)... egész nap futkoshatok oda meg vissza.
Lusta vagyok.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése