2012. január 29., vasárnap

Fáradtan

Első mondat: fáradt vagyok.
Ma voltam F szalagavatóján és kész vagyok. Bevallom nektek, hogy féltem egy kicsit. Bonyolult az egész még az én fejemben is és elég nehezen is tudnám elmagyarázni hogy miért. A lényeg az, hogy amint azt már tudjátok, nem vagyok a legközvetlenebb ember a világon, és elég könnyen tudom magam baromi rosszul érezni egy olyan környezetben ahol nem vagyok "jártas". A helyszínre F szüleivel érkeztem és F testvéreivel, és Zsvel. No, hát az este meglepően jól alakult. A táncok rendkívül összeszedettek voltak és kifejezetten élvezhetőek. Persze a legjobb tánc F osztályáé volt, és ezt nem azért mondom mert F a barátom, hanem mert tényleg rohadt jó volt amit csináltak. Értek meglepetések, értek csalódások, és értek megválaszolatlan kérdések (pl. I miért volt olyan elutasító) oh, és értek persze nagyon kínos pillanatok is SAJNOS, amikre utálok  gondolni. Azonban összességében egy nagyon jó és szép este volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése