2012. május 11., péntek

Vizsgák

Hétfőn két vizsgám lesz :/ az egyik statisztika, ami elvileg nem kötelező, de 2-től megajánlott jegyet lehet kapni :D és kevesebb anyagot kell tudni mint a normális vizsgára. Szóval neki megyek, hát ha sikerül valamit összehoznom XD 50%-ot kell elérni és boldogság van.
A másik vizsga meg az államhatárból lesz. Egy élmény lesz, tegnap elkezdtem normálisabban tanulni, nem sok sikerrel. Csütörökön írtam eájt szemináriumi zh-t, háááááát nem mondom hogy jól sikerült mert elég szar lett XD Elvileg lehet még menni ha nem sikerült szóval nincs akkora nagy pánik. Tegnap tartottam előadást MÁJTból, most már ideje volt... a tanár egy pöppet kikészített, folyton kérdéseket tett fel amikre rohadtul nem tudtam válaszolni mert nagyon ideges voltam, a végén meg már olvasni is elfelejtettem XD Aztán mi volt még hmm.. azt hiszem ennyi. És most megyek és tanulok határt (nem nagyon szeressük :/ )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése