2012. május 22., kedd

Vizsga: Határ

Szóval tegnap voltam határból vizsgázni. Mikor odaértem, G tájékoztatott arról, hogy nem túl kedves a tanár úr, szóval nem is csoda hogy azonnal bepánikoltam XD Sok időm nem maradt az idegeskedésre mert 2 perc múlva már én ültem vele szemben XD És egyáltalán nem volt vészes, pedig eléggé féltem tőle, főleg azért mert nem tudtam megjegyezni a könyvében leírtakat normálisan XD Nagyon kedves volt a tanár, nem is olyan volt mint egy vizsga hanem mint egy beszélgetés, mondjuk a kérdések felére nem tudtam válaszolni... de sikeresen átmentem :D Ami kellemetlenséget okozott az hazafelé történt... a rohadt cipő feltörte a lábamat! De olyan szinten hogy mire bejutottam a kapun és levettem a cipőt láttam hogy vérzik ott ahol felcseszte... -.-  Csak tudnám azt, hogy a converse tornacipőkön kívül miért töri fel a lábamat minden cipő... tényleg így van.

Pénteken megyek egyetemesből, arra kéne tanulnom de hulla fáradt vagyok. Megnéztük ma A hullámot. Hát ez a film elég durva volt. Még most sem tudom normálisan összeszedni a gondolataimat róla mert annyi minden jut az eszembe egyszerre. Majd később írok valami rövid dolgot róla, mert tényleg nagyon jó volt XD

Megyek mert mindjárt elalszom és dörög az ég. Olyan Stinky (macskám) morgós hangja van XD
Itt egy kép az állatról, csak mert random vagyok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése