2012. május 24., csütörtök

Reggelt: vizsga

Mindjárt mennem kell vizsgázni. Azt hiszem hogy ennél fáradtabb már nem is lehetek. Aludtam 4 órát. Rosszul vagyok az egésztől. Ahhoz nincs energiám hogy átnézzem a jegyzeteket. Bármelyik pillanatban eltudnék aludni. Nem akarok megbukni, de bah nagyon kevés esélyt látok arra hogy valami értelmeset fogok tudni produkálni XD Teljesen leszívott az agyam. Aludni akarok. És még a nap is süt, basszuskulcs. Ordít kb. az hogy milyen szép nap van, a francba is! Nagyon kivagyok. Szorítsatok nagyon, mondjuk csak a szerencse segíthet a nyamvadt életemen! XD
Most a szokásosnál is jobban ki vagyok akadva, mert azért elég becsületesen neki álltam még időben tanulni és még is itt vagyok. Ha bukta, akkor bukta és elmegyek leinni magamat. Csak az a baj ezzel hogy legközelebb csütörtökön tudok menni, mert szerdán RJ lesz... Nem lesz túl kellemes a kettőt egyszerre tanulni :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése