2012. május 2., szerda

Nyafogás a végtelenbe

Tiszta ideg vagyok, I dolog: Holnap 2 zht kell írnom, valami zseniális lesz. Az egyik: nemzetközigazdaságtan, imádom -.- egyszerűen nem bírom megjegyezni azt ami le van írva. Egész nap ezzel szenvedtem, aztán feladtam, mert reménytelennek bizonyul a dolog. Elolvasgattam őket (még van egy diasor, 52 diás.. remek) és ennyi. Egyébként kb. semmire nem emlékszem az egészből XD remélem hogy azért 8 rohadt pontot csak sikerül összekaparnom. A másik zh meg RJ, nah azt se tanultam meg tökéletesre...
II. dolog: mi a franc van? folyton mindenről lemaradok és csak nézek ki a fejemből hogy MII??? Nah ez teljesen felcseszi az agyam. És most már sikeresen be is pánikoltam a rohadt szigorlatok miatt, úgy tűnik hogy nem 3, hanem 4 lesz, yuuppiii, ti is örültök? Fogalmam sincs hogy hogy fogok ennyi mindent megtanulni. Már az előző vizsgaidőszak is kicsinált, és ez még 4x durvább lesz. Nem tudom hogy lesz... :( szar az egész. A másik, azt hittem hogy csak jövőhéttől lehet felvenni vizsgákat, erre bah már hétfőn lehetett, és ami volt kb. vizsgatervem, az is úgy bomlott szét ahogy volt. És ilyen szar időpontokat megadni... azért rendesek. Fáradt vagyok, álmos vagyok, és francba az egésszel, és rohadtul nincs kedvem ezt az érthetetlen szart még elolvasni (nemzetközi).

Azért szorítsatok holnap...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése