2012. május 24., csütörtök

Eájt szigorlat

Őszintén, eléggé félek tőle. 55 tétel van, amiből négyről egyáltalán nem tudok beszélni, mert nem találtam semmit róluk. Van két 600 oldalas könyvem és egyikben sincs semmi ezekről. A többi tételről meg annyit hogy már azt is elfeljtettem amit eddig tudtam. Hulla fáradt vagyok, már egy hete semmi mást nem csinálok, csak reggeltől estig tanulok. Eléggé kimerültem és még aludni sem tudok normálisan, miután Stinky egy éjjel 3x, 4x felébreszt a nyávogásával. Az agyamra megy.
Rohadtul elfáradtam. És ha nem megyek át... Megmondom őszintén hogy a tételek többsége irritál. Ilyen alkotmány, olyan alkotmány elegem van már belőle.
A lábam is fáj (még hétfőn feltörte a rohadt cipő) és elég durván néz ki XD egy rohadt nagy seb van rajta ami rohadtul fáj. Holnap 8-ra kell menni. Nagyon nagyon szorítsatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése