2012. március 7., szerda

Sry :(

Eltűntem pár napra :S Éppen próbálom magam rendbe hozni valahogy. Sok mindenen gondolkodtam az elmúlt pár napban, főleg azon hogy mi bajom van, de nem tudok rájönni. Ingerült vagyok, érzékeny, meg fáradt, és egyébként is minden bajom van. Igen igen, mondhatjátok hogy "hát mindenkivel van ilyen ez nem nagy cucc" de nekem igen, mert ez nem átmeneti, már tart egy ideje és nem tudok rájönni hogy mit kezdjek magammal hogy ez a leírhatatlan érzés megszűnjön. Mert tényleg, egyszerűen nem tudom elmagyarázni hogy mi van. Csak azt tudom hogy rossz és ez a rossz kb. minden percemet behálózza :(
Szóval, ebben az elmúlt pár napban tényleg sokat gondolkodtam azon hogy mit kéne csinálni és ma elhatározásra jutottam. Legalább lekötöm magam azzal amit kitűztem magam elé, aztán majd meglátjuk hogy fog-e működni. Remélem hogy valami változni fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése