2012. március 2., péntek

Megfáztam

Hát igen, úgy tűnik sikerült lebetegednem XD tegnap még semmi problémám nem volt, de ma amikor felébredtem 1. a párnám a földön 2. nem kapok levegőt 3. a torkom fáj 4. a fejem is fáj 5. a fülemmel szintén ez a helyzet. Szóval csodás reggelben volt részem, és mind ezek mellett mit álmodtam? Életemben nem álmodtam még ilyet XD Az volt, hogy feldaraboltak. Magyarul meghaltam de közben meg nem. És a testrészeimet meg dobozokba rakták és elakarták küldeni valahová XD érdekes volt és véres.... azért ne akarjátok feldarabolva végezni.
És ma még be kellene mennem, de annyira nincs energiám, ahhoz hogy egész áldott nap jogeseteket és megoldásokat hallgassak... DE ma csak szemináriumok vannak és kötelező.... szóval megpróbálom bevonszolni magamat valahogy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése