2012. március 20., kedd

Sherlock

Sherlock az új sorozat amit elkezdtem nézni.
Ez valami hihetetlenül jóra sikeredett! Nem hittem abban hogy ez jó lehet, több okból kifolyólag is.

1. Serlock Holmes a mai időben?
Most komolyan, ez annyira bénító. A nagy Holmesnak semmi keresni valója sincs ebben az "elektronikus kütyüktől" fűtött világban. Maradjon csak meg a saját korában.

2. Jeremy Brett az egyik legjobb Sherlock Holmes!
Édesanyám nagy rajongója Jeremy Brettnek, természetesen az összes része meg van a sorozatnak amiben Holmesot alakította és még pár film is. Nem gondoltam volna hogy van még olyan színész aki jól tudja játszani kedvelt nyomozónkat. Szerencsére tévedtem.
Amikor láttam ezt a képet az első kérdés meg is fogalmazódott: Ő lesz Holmes? o.o Tényleg? o.o Hát nem is tudom...
De rosszul ítéltem meg XD Benedict Cumberbatch meglepően nagyon jól hozza a karaktert :D Annyira jó hogy..... nagyon XD

3. Az új filmek: Sherlock Holmes, Sherlock Holmes: Árnyjáték
Az első film még egész jó volt, habár egyik színész sem hozta azt amit kellett volna, és valljuk be, Robert Downey Jr. (nincs vele semmi bajom amúgy) nem éppen Sherlock Holmesnak való. Az alakítása természetesen jó volt, de akkor sem Holmes.
Szóval már ez így önmagában csalódásszerű. Nem nagyon tudom jól megfogalmazni amit mondani akarok de szerintem így is megértitek valamennyire azt hogy mire gondolok. XD
A másodikat még nem láttam, de állítólag nagyon jó. Hát nem tudom, majd sort kerítek arra hogy azt is megnézzem de maradok most a sorozatnál.

Szóval emberek, nézzétek, mert talán még valami értelmeset is tanultok belőle! :D Sajnos nem tudom leírni mind azt amit akartam mert G2 éppen kirugdos a szobájából. Folytatom majd később.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése