2012. március 9., péntek

Péntek van jeeeee

Hát ez is eljött. Eddig egyébként nagyon szar XD először is, G beteget jelentett, aztán elfelejtette közölni a tanár hogy elmarad az óra -.- előtte meg vártam egy órát feleslegesen, de a héten nem ez az első hogy valamire/valakire feleslegesen vártam.
Na, és még vissza kell mennem, ami elvileg meg lesz tartva, (eddig még senki nem szólt hogy nem). Egyébként meg jó fej, miért nem tudott neptunon egy rohadt üzenetet küldeni hogy ti barmok ne gyertek be.
A másik, nem akarok egyedül lenni XD múltkor is az volt hogy ketten voltunk bent a 30 emberből... és szerintem a gyerek nem fog ma jönni. Ismernétek a tanárt megértenétek... és képes lenne nekem egyedül is órát tartani, ez nem is kérdés. És tökre fáradt vagyok. És borzalmasat álmodtam, ami nem elég hogy önmagában is rossz volt, de mellette még nagyon nagyon valósághű is. Részletes volt és ááááhhh, durva volt. XD Nusi is benne volt.....
Nah mindegy. Mindjárt mennem kell. Nincs kedvem. De ha van jelenléti akkor meg szívok :(((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése