2012. március 13., kedd

Könyv: Büszkeség és balítélet meg a zombik

Ez a könyv tényleg jó.
Amikor először elkezdtem olvasni be kell vallanom, hogy nem igazán nyerte el tetszésemet. Nem találtam benne semmi különlegeset.
De aztán megnéztem a filmet (2005, csak hogy képben legyetek mert sorozat is meg ki tudja még mi készült belőle) a hétvégén és úgy döntöttem: lássuk mit tartogat a zombis változat. 
Meg kell hogy mondjam nem egyszer előfordult hogy majdnem hangosan elnevettem magam :D Elizabeth (a főszereplő) karaktere nagyon jól sikerült. Ez a lány tele van indulatos érzelmekkel aki alig várja, hogy valakit lekaszaboljon. A könyvben persze vannak unalmas részek (pl. amikor a semmiről társalognak) de megéri tovább olvasni egy jó kis zombi jelenetért.
Javaslom a teljes élvezet érdekében azt, hogy nézzétek meg az egyik filmet, mert anélkül szerintem nem annyira vicces.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése