2012. június 3., vasárnap

Vizsga: Filozófia

Nagy sóhaj. Rohadtul elfáradtam. Elegem van az egészből. Holnap lesz a vizsga és arra nincs energiám hogy átnézzem a tételeket. Ha németül lesz a beugró... akkor röhögni fogok, mert nem tudtom a fogalmakat németül. Soha életemben nem tanultam németül, szóval elég nehézkesen megy a megjegyzésük, annyira hogy egyáltalán nem tudom megjegyezni őket XD Hulla vagyok... és félek hogy valami szar tételt fogok húzni :S Akkor nagyot szívok, de előtte még a beugrón is túl kell lenni. Simán eltudnék aludni most is... Elvileg tudom az összes tételt, mert megtanultam, gyakorlatilag azonban nem így álla a helyzet XD Humenál kb. semmire sem emlékszem XD És Kantnál is kérdésesek a dolgok, arról nem is beszélve hogy Heideggernél a létezős dolgait meg nem értem... XD És úgy elég nehéz valamit visszabüfögni, hogy nem tudom miről beszélek lol.
Szóval ennyit tudok mondani. A fejem is fáj, egész nap az átkozott gépet bámultam, mert rajta vannak a tételek. Minden bajom van. Pihenni akarok, és nem egy fél napot, hanem egy HETET, MINIMUM.
És megint csak nem fogok ismerni senkit sem holnap.... esetleg látásból pár embert. :/ Senki sem vette fel azok közül akit ismerek erre az időpontra a vizsgát.. :/ duuuhhhh. Legalább ha I ott lenne nem érezném magam ilyen szarul :/ de nem lesz ott... :(
Szorítsatok ennél is, habár most tényleg van egy olyan erős érzésem hogy még a beugró sem lesz meg a rohadt német kütyük miatt :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése