2012. június 19., kedd

Vizsga: alkotmányjog

Hulla fáradt vagyok. Van három tétel amit egyáltalán nem tudok, a többi úgy ahogy megyeget, egy kettest remélem hogy sikerül szerezni. Aludtam 4 rohadás órát. A szemeim ordítanak olyan fáradtak. Most jött el az a pillanat hogy rohadtul elegem van ebből az egészből. Hogy lehet 77 tételt megtanulni, és még 21-et 8 nap alatt?? úgy hogy közben 50000 dolog történik? Elegem van!!!!!!!!!!!!! Kezdek ott tartani, hogy szarok rá az egészre mert kimerültem, elfogyott az energiám és a kávé sem segít. Csak aludni szeretnék. Kifeküdni egy mezőre, hallgatni a fákat.. csak egy kis pihenésre lenne szükségem. :(
Megyek.. TANULNI. Még van négy órám, tegnap lusta voltam átnézni a tételeket mert májttal foglalkoztam (és focit néztem). Ha megbukok, ez van. Több mint egy hónapon át nem csináltam semmi mást csak tanultam minden áldott nap reggeltől estig mint egy gép!!!!! Ha kiderülne, hogy jönnek az idegenek hogy elpusztítsák az embert, és két órán belül itt vannak, pocsékul érezném magamat, hogy képes voltam egy hónapot így elpazarolni... életem utolsó hónapját tanulással töltöttem. Zseniális, amikor annyi minden mást lehetne csinálni.
Nem azzal van a baj hogy vizsgázni kell, hanem azzal hogy ilyen sok a követelmény, ilyen kevés idő van rá és ilyen sok vizsga van.
Nah mind1. Csak valahová ki kellett adnom ezt XD És ne felejtsetek el drukkolni hogy meglegyen a kettes!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése