2012. június 13., szerda

HÚÚÚÚÚÚHHHHHHH....

Tényleg nagyon nagyon nagyon elfáradtam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Legszívesebben hagynám az egészet a francba, csak az a probléma, hogy nem lehet :/ már csak két vizsga van hátra, de csak akkor ha átmentem statisztikán és ha a közgáz is sikerült.. ami nem valószínű, miután az egész tippek sorozatából állt.. XD tanultam rá egyébként.. tényleg, de úgy ahogyan hülye vagyok matekból és amennyire utáltam a kémiát, kb. annyira nem vagyok jóban ezekkel a gazdasági dolgokkal :/ csak egy rohadt kettes legyen meg.. elvileg 17 pont kell hozzá, amiből elvileg kb. 8 meg van XD remélem hogy sikerült randomra eltalálgatni párat.. hát haaa.. Nos, a következő két vizsga alkotmányjog és májt szigorlat. Májt.. amiből mindenkit meghúznak. Élmény lesz. :////

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése