2012. június 21., csütörtök

vizsga: alkotmányjog

Hát túl vagyok rajta, és úgy látszik hogy nincs szerencsém XD mire sorra kerültem mindegyik tételt tudtam, kivéve egyet.... mit gondoltok mit húztam... PONT AZT AZ EGYET!!!!!! ppppppfffffffffffffff...
Holnap pedig májttal kell szembe néznem. Wáá, olyan jót aludtam, azt álmodtam, hogy húztam két tételt májtból, és olyan volt mindkettő amit tudtam, elmondtam az egyiket és a tanár megállított hogy elég lesz az egy is és hogy a hármas megfelel-e... bárcsak így történne holnap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD Esély rá a nullán van.
Ez lesz az utolsó vizsgám. AZ UTOLSÓ és vége az egy hónapos szenvedésemnek, a nem alvásnak, a nem lélegzésnek. Alig vááárrrrom a pillanatot amikor már nem kell ezekkel foglalkoznom és nyugodtan, bűntudat nélkül csinálhatom azt amit akarok!!!! DUUUUHHHH

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése