2011. december 6., kedd

Nap 08- Célok amelyeket ebben a hónapban el akarsz érni, és miért.

No gyerekek, nem kellene itt lennem, konkrétan egyházismereten kellene ülnöm, de máshogy alakultak a dolgok :D Úgy hogy most van egy kis időm hogy a 8. napot megírjam.

Most pedig jöjjenek a célok. Őszinte leszek mert ez arról szól, nem pedig arról hogy mindenfélét hazudjak nektek.
1. Szeretnék elsőre átmenni az összes vizsgámon. Ez hatalmas egy nagy falat lesz és ha tényleg sikerül, akkor kimegyek az utca közepére és táncolok egyet :D Egyébként meg rohadtul félek az egésztől, főleg a szóbeliktől :S És hogy miért szeretnék átmenni elsőre? mert nem tudom hogy fogok olyan sokat tanulni ha megbukok az egyikből és következő héten meg például azon kívül három vizsgám van. Ez az első évem.. legyetek elnézőek XD
2. A heti célom az hogy NKG zh-án átmenjek. Utálom a tárgyat. Egyszerűen utálom. Mondjuk még mindig jobb mint a kémia, de akkor is utálom mert ezek a gazdasági dolgok annyira nem tudnak érdekelni hogy szinte már fáj. Olvasom az anyagot és egyszerűen nem marad meg a fejemben.
3. Közvetlenebb lenni Y-nal. Ezt nem fogom megindokolni.. tudni kell rólam azt, hogy nem vagyok a legközvetlenebb ember a világon. Már amikor 3 éves voltam ha vendégek érkeztek a házba az asztal alá bújtam XDXD visszagondolva elég vicces, de én csak nem szerettem az idegeneket XD
Nem egyszer voltak félreértések. Később (már nagyobb voltam és nem bújtam az asztal alá XD) volt egy lány aki azt hitte hogy utálom, pedig nem volt vele semmi bajom, csak nem tudtam vele a semmiről elbeszélgetni mert nem vagyok olyan hogy: "gyere ölelj meg, nem baj hogy csak 2 perce ismerlek!!!" ember.... szóval ez van. Azt hiszem hogy türelem kell hozzám. De nem vagyok egyedül, vannak barátaim akik szintén ilyen problémával küzdenek.

Erre a hónapra ezek lennének.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése