2011. december 3., szombat

Nap 06- Egy hobbid.

Hmmmm. A sok közül a fotózást választanám :D Hülyének lehet nézni, de sokáig nem értettem hogy mi a "jó" a fotózásban, mert nem láttam benne semmi olyan pluszt amit például egy festmény tud adni. Aztán lett egy fényképezőgépünk, és teljesen rácuppantam :D Jó sok képet csináltam már, akad közöttük jó is. Azok a képek amelyeket idézeteknél láthattok mind tőlem származnak, ezt fontosnak tartottam megosztani, mert nem "lopkodom" őket.
Visszatérve a fotózásra :D Főleg azért szeretem csinálni, mert egy pillanatot rögzítek. Mintha meg tudnám állítani az időt csak arra az egy másodpercre. És amikor visszanézem a képeimet mindig eszembe jut, hogy akkor hogyan éreztem magam, hogy miken mentem keresztül, és hogy miken még nem. Olyan furcsa :D
Valami ilyesmit számomra a fotózás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése