2011. december 5., hétfő

Nap 07- Egy kép valakiről/valamiről ami a legnagyobb hatással van rád.

No, hát ezen rohadt sokat gondolkoztam. A családomtól és a barátaimtól eltekintve, hogy mi volt/van a legnagyobb hatással rám...

Úgy őszintén, ha a jelenről beszélünk, akkor a Coldplay. Lehet rajta mosolyogni nyugodtan, de többet adott az életemben mint bármelyik másik együttes/énekes akit szeretek. Minden problémámra van egy daluk, ami segít, főleg akkor amikor teljesen egyedül érzem magam a világban. Amikor úgy vagyok hogy senki sem érti azt amit mondok, és senki sem akarja hallani. Vagy amikor teljesen letört vagyok, mert nem sikerült valamit elérnem amiért rengeteget dolgoztam. Vagy amikor jó kedvem van és majd ki csattanok a bőrömből :D
Megtanított arra, hogy nem vagyok egyedül a problémáimmal, és hogy küzdjek azért amit akarok.


Már nem tudom hanyadszorra töröltem ki azt amit leírtam. Volt két ember akit megszerettem volna említeni, de aztán rájöttem hogy nem voltak akkora nagy hatással rám. Fontos szerepet játszottak az életemnek azon bizonyos létrafokán, de még sem tartom ide valónak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése