2011. november 9., szerda

Reggel

Jó reggelt mindenkinek!
Nem tudom hogy ti hogy keltetek, de én ma különösen nehezen :/ És rohadtul nincs kedvem suliba menni -.- Mindenem fáj (úgy érzem magam mint egy néni), és nincs meg a kellő energiám ahhoz hogy fél hatig hallgassam a MÁJT, NGT, EÁJT, MJF..... szép rövidítések XD (akkor is a MÁJT a legjobb: röviden máj, amikor egymás között van szó arról hogy "van ma máj?" és "utálom a májat" akkor az vicces tud lenni.)
Tudom hogy tegnapra ígértem a nukleáris témát, de annyira el voltam foglalva azzal hogy most már tényleg tanulni kéne hogy a végén nem lett belőle semmi. Úgyhogy mással foglalkoztam, hogy ne legyen bűntudatom amiatt, hogy tanulás helyett nukleáris dolgokról írok, de igazából mind1 mert a bűntudat, (hogy mást csináltam) így sem maradt el. És elnézést ha extra értelmetlen amit leírtam, de emberek.. REGGEL VAN! Senki ne várja el hogy friss és boldog legyek -.-
Még egy dolog... sok blogon láttam "Challenge" nevezetű dolgot, ami abból áll, hogy van 30 dolog, és minden napra van egy. Pl. Kedvenc helyedről kép stb. amiről írni kell. Lehet hogy baromi unalmas lesz, de kíváncsi vagyok arra hogy végig tudom-e csinálni. Tudni kell rólam azt, hogy amit elkezdek, nem biztos hogy be is fejezek. Azért is akarom ezt elkezdeni, mert jó önismereti anyag lehet. No, hát ennyi lenne akkor.
A nukleáris dolgot ma megcsinálom, és az első nap "feladatát" is.
Remélem hogy kellemes napotok lesz, és nem lesz sok májban részetek!

Napi Idézet


Napi Dal: Joe Brooks


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése