2011. november 28., hétfő

Nap 01- Egy mostani kép rólad és 15 érdekes tény.

Ez a kép. :D :P


Akkor 15 érdekes tény.

1. Néha nagyon nagyon tudom magamat utálni.
2. Nem szeretem az önző embereket. Mindenkiben van egy természetes mennyiségű önzés, de amikor valaki csak magával képes foglalkozni a nap 24 órájában, na attól hányingerem van.
3. Nem tudok az emberekkel könnyen el lenni. Jó ez így nem túl értelmes XD Szóval ha új emberekkel találkozom, nem tudok egy perc alatt feloldódni és vihorászni mint egy idióta. Ezért szoktak sokan a "csendes" jelzővel illetni, ami így ebben a formában nem igaz. Nem vagyok csendes, csak megválogatom (rendesen) a szavaimat, ha olyan környezetben vagyok, és nem beszélek fölöslegesen.
4. Utálom a pacalt. Régen, amikor még úgy 3 éves lehettem, azt hittem, hogy a nagymamám polipot főz. Nem tudom miért XD
5. Néha rohadtul rám jön a magányosság. Ilyenkor olyan, mintha tök mindegy lenne hogy mit csinálok, mert senkit se érdekel.
6. Nem szeretem a humor nélküli embereket, illetve azokat, akik hülyének néznek azért, mert valamit másképp csinálok mint ők.
7. Utálok késni. Nagyon nagyon utálok elkésni bárhonnan. És valahogy mindig sikerül összehoznom.
8. Nem szeretek a középpontban lenni. Idegesít amikor millió szempár bámul és azt várja hogy mikor rontok el valamit.
9. Nagyon szeretek rajzolni :)
10. Hiányzik a csincsillám. :( nem rég halt meg, 6 éves volt :(
11. Folyamatosan csalódom az emberekben.
12. Álmodozó típus vagyok. Nem vagyok mindig a valóságban :D
13. Hajlamos vagyok bebeszélni magamnak dolgokat amik nem úgy vannak.
14. Nem nekem szánták azt a pályát amire készülök. Legalábbis nagyon nagyon sokan így gondolják. Túl sokan. Többek között én is :D de ha őszinte akarok lenni, nem rossz azt tanulni amit tanulok, mert érdekes. Hogy mi bántott jobban, az hogy a saját barátaim ellenem fordultak, és sokáig cseszegettek miatta, ahelyett hogy biztattak volna, hogy ha már ezt fogom csinálni akkor hajrá, vagy az hogy arcba mosolygás és utána meg a hátam mögött való lenézés. Hát nem tudom.
15. Imádok zenét hallgatni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése