2012. december 6., csütörtök

Zh: Pj, Bj, Alkstat

Annyira fáj a fejem, hogy mindjárt felrobban. Tegnap írtam Bj szemináriumi Zh-t, amit megfelelt lett, ma meg Pjből írtam. Annyit tanultam rá, hogy még a tartalékaim is kimerültek ami volt az energiámból. És holnap még közig előadást kell tartanom, utána meg alkstatisztikából zh. Most néztem, kb. 100 oldal pdfben ami kell. Nem tudom hogy tudnám másnapra megtanulni, szóval nem fogom. Egyébként is utálom az egész témát. És fáááj a fejem. Elaludtam pár órára, remélve hogy az majd segít egy kicsit valahogy de nem. És még csak nem is tud érdekelni az egész, pedig kéne az a megajánlott jegy. És ha már az egyik fele meg van (két zh volt) akkor nem kéne ennyire könnyen feladnom, csak baaaaaahhhhhh FÁRADT VAGYOK. Kész. És még az a rohadt előadás. Jó, megcsináltam múltkorra, de eléggé szar lett, szóval gondolta lesz időm normálisan megcsinálni. Hát nem volt. Még azzal is kell kezdenem valamit.
Ma Gtől kaptam mikulásra egy macskás jegyzetfüzetet. Teljesen elfeljtettem hogy ma van MIKULÁS. Hogy lehet ez elfelejteni XD. Szóval mindenkinek BOLDOG MIKULÁST!!!!!
(Szorítsatok holnap hogy tudjak valami értelmeset alkotni). (A képen látható macska nem az enyém, de nagyon aranyos :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése