2012. október 16., kedd

Közig ZH utáni élmények... és One Night Only

Nem lett jó!!!! POCSÉK LETT! Tudtam hogy ez lesz.. XD A, B csoport volt természetesen, és az A feladatait végig tök jól tudtam volna DE én a ROHADT B-t kaptam. Csak úgy néztem a kérdéseket hogy ide most mi a retket kéne írnom... Kb. 6 kérdés volt, abból 3-ra tudtam értelmesen válaszolni. A többi ilyen "izé" meg "bigyó" XD. Áh semmi gond, tényleg. Nem tanultam rá olyan sokat... DE IGEN, elég sokat tanultam rá ahhoz képest -.- (nemzektözi vizsgához képest ami meg 3-as lett...)
És még a rohat BJ könyvet se lehet kapni... Csütörtökön akartam megvenni, ERRE PONT ELŐTTEM VISZIK EL AZ UTOLSÓ DARABOT. Ott volt, előttem... -.- DUH. Asszem ennyi mert mindjárt mennem kell. Berakok egy zenét csak azért mert tökre meglepődtem azon hogy Emma Watson van benne XD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése